۱۳۸۸ اسفند ۸, شنبه

خاطرات زیست محیطی : اجرای دستورات مهندس درویش (1)


در برنامه سفر به استان گلستان در برنامه ملاقاتی با آقای جمشیدی مشاور ارشد استاندار گلستان بنده مطلبی را بیان کردم که پس از پایان جلسه آقای محمد درویش به بنده اعتراض کرد که چرا این مطالب را در وبلاگ خودت نمی نویسی . بنده در جواب گفتم که من اگر بخواهم سر گذشت یازده سال از فعالیت های زیست محیطیم را بنویسم شاید اگر هر روز مطلب بنویسم برای نوشتن ماه ها مطلب داشته باشم و از طرفی بنده بعضی از کارها را برای رضای خدا انجام داده ام پس باز گو کردن آن کاری درستی نیست ولی استاد محمد دروش از من خواست که این مطالب را بنویسم و ایشان در هنگام بازگشت از استان گلستان از بنده دو تا خواسته داشت :
1 – وبلاگ کوهستان سبز را در بلاگفا منتشر کنم که جواب دادم چشم جناب درویش
2 – خاطرات زیست محیطیم را بی کم کاست منتشر کنم که یکبار دیگر کلمه چشم را به کار بردم
پس با توجه به اینکه در آستانه هفته منابع طبیعی قرار داریم و در این یازده سال فعالیت زیست محیطی حدود ده سال است که در بخش شورای هماهنگی سازمانهای مردم نهاد در ستاد هفته منابع طبیعی فعالیت می کنم که وظیفه این شورا همکاری با تشکلهای زیست محیطی در ایام برگزاری هفته منابع طبیعی می باشد .



هیچ نظری موجود نیست: