۱۳۸۸ بهمن ۲۸, چهارشنبه

با اعلام دبیرخانه کانون عالی گسترش فضای سبز و حفظ محیط زیست


برنامه تجمع اعتراض آمیز دوستداران محیط زیست پارک ملی گلستان که قرار بود در مورخه 29/11/1388 برگزار شود به دلیل عدم صدور مجوز به فعالین محیط زیست ؛ به نشست جمعی از منتخبین سازمانهای مردم نهاد با استانداراستان گلستان تبدیل شد . این برنامه قرار به صورت یک تجمع در مقابل استانداری از ساعت 12 تا 2 بعد از ظهر روز پنج شنبه در اعتراض به تعریض جاده در پارک ملی گلستان برگزار می شود.

سبزپرس – گروه تشکل‏ها و رسانه‏ : دبیرخانه کانون عالی گسترش فضای سبز و حفظ محیط زیست ایران با ارسال نامه ای به استاندار گلستان به دلیل عدم صدور مجوز تجمع حامیان محیط زیست و احترام به قانون مداری تجمع روز پنج شنبه مورخه 29/11/88 را لغو و اعلام كرد : به جاي اين تجمع ، جمعي از منتخبين سازمان هاي مردم نهاد فردا به ديدار استاندار گلستان مي روند .

به گزارش سبزپرس در نامه این کانون آمده است : « نظر به مذاکرات انجام شده و روند تصمیمات متخذه در خصوص سرنوشت جاده عبوری از داخل پارک ملی گلستان و حساسیت شخص حضرتعالی و مسئولان سازمان حفاظت محیط زیست در پیگیری این مهم به استحضار می رساند که متاسفانه علیرغم پیگیری مکرر تا کنون پاسخی به این کانون ارائه نشده است. لذا این کانون بر اساس وظایف قانونی خود و احترام به اصل قانون مداری به عنوان یک سازمان مردم نهاد دوستدار محیط زیست که همواره در روند فعالیت خود نسبت به این مهم توجه ویژه داشته به دلیل عدم صدور مجوز، تجمع مذکور را لغو شده اعلام می كند . »

همچنین در بخش دیگری از این نامه آمده است : « به منظور اعلام دغدغه ها و نگرانی خود و رفع برخی از ابهامات، تعداد منتخبی از برگزیدگان سازمان های مردم نهاد محیط زیست روز پنج شنبه مورخه 29/11/88 براي دیدار با حضرتعالی در محل استانداری گلستان حاضر خواهند بود. با عنایت به توجه ویژه جنابعالی به عنوان نماینده ویژه رییس محترم جمهوري و علاقمندی شخص ایشان به ضرورت صیانت از محیط زیست، امید است دیدار روز پنچشنبه موجب رفع دغدغه های دوستداران محیط زیست به ویژه پارک ملی گلستان نگین زیبای طبیعت ایران شود . »

هیچ نظری موجود نیست: