۱۳۸۹ فروردین ۱۳, جمعه

سال نو مبارک




ضمن عرض تبریک سال نو به دوستان و همچنین آرزوی سالی خوب ؛ خوش و با برکت برای شما و همچنین سالی با کاهش تخریب های زیست محیطی در سراسر کشور .
در سال گذشته آخرین مطالبی که نوشتم به مشکلات دولت الکترونیک پرداختم ؛ ولی این مشکلات در سراسر ایام تعطیلات نوروزی امسال به طریق دیگر برایم مشکل آفرین بود چون در ایام تعطیلات به روستا زرنجان از توابع شهرستان گلپایگان رفته بودم (زادگاهم ) که تعطیلات نوروز را در کنار پدرم و مادرم و بقیه اعضای خانواده باشم و مطالب زیادی تهیه کرده بودم که در ایام تعطیلات در وبلاگم منتشر کنم ولی متاسفانه در این روستا دسترسی به اینترنت به علت پایین بودن سرعت آن ؛ بسیار کم بود و بالاترین سرعت در صبح زود به 16 می رسید و در خیلی مواقع نیز قطع بود و در آن منطقه کافی نت نیز وجود نداشت تا از کافی نت استفاده کنم لذا در ایام تعطیلات از همه چیز بی خبر بودم و حتی مجبور شدم تبریک سال نو را درامروز که روز طبیعت  می باشد به دوستان تبریک عرض نمائیم .

۲ نظر:

اشکار گفت...

روستای زرنجان؟
چه جالب گمان کنم نام اصلی آن زرنگان بوده باشد که متعلق به پیش از اسلام است
در اطراف روستایتان کوه دارید قنات و آب جاری چطور؟چه حیوانات و پرندگان و خزندگانی دارید؟چه نژاد دام دارید؟ مرنع شما چطور است؟آثار قدیمی چه دارید؟ (ببینم شما هم چشم حاج آقای ادرتان را دور دیدید و عکس یک بانوی موسیاه را گذاشته اید در صفحه از آن بدتر این هخامنشی های طاغوتی یاغوتی هم که در اینجا هستند؟)

حسین عبیری گلپایگانی گفت...

اشکار سلام
اشکار جان شما علم غیب داری نام روستا در میان مردم بومی روستا زرنگون است و در قدیم دو تا قنات از این روستا می گذشت در مورد گلپایگان و روستای زرنجان مطلبی در آینده خواهم نوشت