۱۳۸۹ اردیبهشت ۹, پنجشنبه

مردي براي روشن كردن جيپ خود از يك فيل كمك گرفت

یکی از نگهبانان پارك حيات وحش براي روشن كردن خودروي خود از يكي از فيلهاي آن كمك گرفت.

زماني كه خودروي جيپ لارنس در پارك سافاري ميدلند جنوبي خراب شد او انتظار نداشت كه يكي از فيل‏ها به كمك او بيايد و شروع به هل دادن ماشينش كند.
اين فيل 18 ساله آفريقايي كه فايو نام داشت پشت ماشين لارنس رفت و شروع به هل دادن آن كرد.اما اين تنها خدمت اين فيل نبود، چرا كه فايو خودروي لارنس را هم به طور كامل شست و شو داد.
فايو با خرطوم خود آب را روي اين خودرو پاشيد تا تمام گرد و غبار آن شسته شود، بعد از آن يك اسفنج را برداشت و پنجره‏هاي جيپ را پاك كرد.
باب لارنس مدير اين پارك حيات وحش گفت: يك روز صبح اين جيب خراب شد و به همين دليل چند نفر سرگرم بررسي ماشين و روغن آن شدند.با اين حال ما نتوانستيم به علت اين مشكل پي ببريم و در نهايت با هل دادن خودرو را به كار انداختيم. در اين زمان فايو كه ديد خودرو پر از جاي دست شده است شروع به شستن جيپ كرد.
اما اين جيپ دوباره از كار افتاد و در اين هنگام بود كه ما با نهايت شگفتي مشاهده كرديم فايو به پشت خودرو رفت و شروع به هل دادن آن كرد.
من تا كنون چيزي شبيه به اين در زندگي خود نديده بودم.اين رويداد بسيار عجيب و غير قابل باور است.
گفته مي‏شود كه فيل‏ها هيچ گاه چيزي را فراموش نمي‏كنند، پس به اين ترتيب مي‏توان گفت در صورتي كه باز هم خودرويي دراين منطقه خراب شود، فايو به خوبي كار خود را بلد است.
پارك سافاري داراي سه فيل آفريقايي است كه اغلب كارهاي عجيبي مانند ايجاد كارهاي هنري و فوتبال بازي كردن از سرگرمي‏هاي آن‏هاست.



هیچ نظری موجود نیست: