۱۳۸۹ بهمن ۲۲, جمعه

بازی قایم باشک مخابرات با وبلاگهای (blogspot)

دیروز صبح (پنچشنبه بیست و یکم بهمن ) پس از اینکه نماز صبح را خواندم با توجه به تعطیلی آخرهفته؛ چون سرکار نمی رفتم از فرصت استفاده کردم و سری به اینترنت زدم ؛ وقتی می خواستم مطلب جدید در" وبلاگ کوهستان سبز" بگذارم متاسفانه با پنجره مسدود شدن وبلاگ کوهستان سبز روبرو شدم ( همان پنجره فیلتر خودمان)هر چه فکر کردم که دلیل این مسدود شدن وبلاگم چه می تواند باشد؟ چیزی به ذهن خطور نکرد لذا پس از بازدید از گرین بلاگ و چند سایت دیگر؛ کامپیوتر را خاموش کردم و به دنبال کارهای روزه مره ام رفتم و تا اینکه نزدیک ساعت دو بعد از ظهر دو باره فرصت شد تا به اینترنت سری بزنم و در سایت گرین بلاگ و در وبلاگ آرام کوه توسط دوست عزیزم جناب آقای عباس ثابتیان خبردار شدم که کلیه "وبلاگهای بلاگ اسپات (blogspot)) از طرف مخابرات مسدود شده اند و تازه فهمیدم مسدود شدن وبلاگم یک مشکل عمومی می باشد و فقط مربوط به وبلاگ کوهستان سبز نمی باشد ولی خوشبختانه برای بعد از ظهر دیروز مشکل مسدود شدن وبلاگهای بلاگر حل شد و دسترسی به وبلاگ کوهستان سبز نیز امکان پذیر شد.
ولی امروز صبح دوباره این مشکل تکرار شد یعنی اول صبح دوباره وبلاگم ( کوهستان سبز) مسدود شد و حدود ساعت دو بعد از ظهر امروز دو باره دسترسی به وبلاگ کوهستان سبز امکان پذیر شد و حال نمی دانم این بازی موش و گربه توسط مخابرات با وبلاگهای بلاگ اسپات تا کی ادامه خواد داشت .

هیچ نظری موجود نیست: