۱۳۸۹ شهریور ۱۶, سه‌شنبه

شعار 17 شهریور 1357 "برادر ارتشی ؛ چرا برادر کشی"

در گذشته ای نه چندان دور؛ در تاریخ این مملکت در یکی از این روزهای 17 شهریور اهریمن بد سیرت با چنگ زدن به صفحه تاریخ ؛ یکی از صحفات تاریخ این سرزمینی را خونین کرد و نام جمعه سیاه را برای همیشه در تقویم این کشور ماندگار کرد.


ایرانیانی که 32 سال پیش سن آنان بالای ده سال بود به خوبی به یاد دارند که در روز 17شهریور سال1357اهریمنان خون آشام به علت کشتار فرزندان این آب و خاک که صاحبان اصلی این سرزمین بودند یکبار دیگر لکه ننگی بر دامن خود گذاشتند و آنان کسانی را که خواسته های جز عدالت خواهی و آزادی خواهی نداشتند به خاک و خون کشیدن و این روز را به نقطه سیاهی در تاریخ ایران تبدیل کردند . در این روز حکومت فاسد و وطن فروش پهلوی ( دیکتاتور زمان) برای اینکه چند روزی بیشتر به عمر خود ادامه دهد سربازان این مملکت را که قسم خورده بودند همیشه حافظ جان ؛ ناموس و خاک این کشور باشند را مجبور کردند در میدان ژاله ( که نام یکی از همسران شاه بود) در روبروی هموطنان خود قرار دهند و جمعیت زیادی از هموطنان خود را به خاک خون بکشند و از آن روز شعار " هفده شهریور روز ننگ شاه ؛ هفده شهریور افتخار ماست " یکی از شعارهای انقلاب ایران شد .


فردا دو باره هفده شهریورها می باشد و از روز جمعه خونین  32 سال می گذرد.
یکی از خانواده های که فرزند آنان در روز 17 شهریور مجروح شده بود می گفت: ما بابت تیر خوردن فرزندانم در بیمارستان جهت ترخیص ایشان پول پرداخت کردیم و وقتی دلیل این کار را پرسیدیم گفتند که این تیری که به سمت فرزند شما شلیک شده است از پول بیت المال تهیه شده است و این پولی که از شما گرفته می شود بابت خسارتی است که شما خرابکاران به بیت المال وارد کرده اید.

راستی طبق وعده خداوند طاغوت رفتنی بود و چه زود رفت  در کمتر از پنج ماه که از هفده شهریور خونین سال 1357 گذشت ؛ بیست دوم بهمنی از راه رسید که روز پیروزی مردم بر دیکتاتور شد و اهریمن نیز رفتنی شد و شاید امروز از آن روزگار سخت فقط یادها و خاطرات آن روزها در ذهن بزرگتر ها باقی مانده است .

۳ نظر:

اشکار گفت...

سیاسی شدی حاج حسین !!
به خودت رحم کن
ناکارت می کنند ها!!!!
بجای این خرفها بروید زن بگیرید برای تغییر دائقه خوب است.... اگر در سایت خودتان و یا در نحل کارتان تا می توانید از خانم ها بگویید کسی را با شما کاری نباشد ... اما.. اما وای به هنگامی که از این حرفها بزنید.... اصلا باید یک ازدواج موقت اساسی بفرمایید

اشکار گفت...

زنی میخام که زن باشه سرخ و سفید گوگوی مگور تنگ بلور بچه رشت مامانی و مشت .... بفرمایید ! هرچه از این حرفها بیشتر بنگارید تازه تشویق هم می شوید

حسین عبیری گلپایگانی گفت...

اشکار جان متشکرم از راهنمائی های خوب شما ولی خدا وکیلی زیر این یکی هم زائیده ام