۱۳۸۹ آبان ۹, یکشنبه

آقای افشین قطبی نیز به فعالین محیط زیست کوهستان پیوست.

حرکت نمادين سرمربی تيم ملی فوتبال: افشین قطبی، زباله های توچال را جمع کرد.


ایرن – محمد محمد پور: در یک اقدام محیط زیستی، سرمربی تیم ملی برای پاکسازی طبیعت به ارتفاعات توچال رفت.

به گزارش خبرگزاری محیط زیست، افشین قطبی به همراه هنگامه قاضیانی، هنرپیشه سینما، عصر جمعه با حضور در ارتفاعات توچال در یک حرکت نمادین محیط زیستی شرکت کردند.
افشین قطبی در این مراسم، یک کیسه زباله به دست گرفت تا در طول مسیر به جمع آوری زباله ها بپردازد، گرچه مسیر، پاک تر از همیشه بود: "من قبلا هم اینجا آمده بودم. این بار اوضاع خیلی مرتب بود. من خوشحالم که اینجا فوق العاده تمیز است. من می گویم در خیابان های ایران که قشنگ ترین جای دنیا است، نباید حتی یک ته سیگار باشد."
قطبی که در طول مسیر با درخواست هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس برای دعوت از ستاره های این دو تیم به تیم ملی مواجه شده بود، دست آخر گفت:" ما امروز آمدیم اینجا آشغال جمع کنیم، شما هم پلاستیک بگیرید. کاری را هم که می‌خواهید حتماً به وقتش انجام می‌دهیم."
قطبی درباره این حرکت محیط زیستی اش گفت: "ما سه هدف برای این کار داریم؛ اول این که این کار یک ورزش است و می ‌خواهیم نشان دهیم همه به ورزش برای تقویت روح و جسممان نیاز داریم. دوم اینکه نشان دهیم چقدر کشورمان زیباست و زیبایی ‌های زیادی دارد. سوم این که همه با هم تلاش کنیم تا این زیبا‌یی ‌ها را حفظ کرده و با پاکسازی زباله‌ها، محیط زیست خود را پاکیزه نگه داریم."







هیچ نظری موجود نیست: