۱۳۸۹ شهریور ۶, شنبه

جت‌های جنگنده ارتش فرانسه با پرواز در ارتفاع پایین باعث تلف شدن چهار هزار و 800 جوجه شدند.

خبر آنلاین نوشت :
حوادث - صاحب یک مرغداری که پرواز جت‌های جنگنده ارتش فرانسه، سبب تلف شدن چهار هزار و 800 جوجه مزرعه‌اش شده بودند از دپارتمان ارتش این کشور تقاضای غرامت کرد.

به گزارش ایسنا، «اتان لو ماهوت» که صاحب مزرعه مرغداری در روستای «پلوژن» در «بریتانی» در غرب فرانسه است، در مصاحبه‌ای با رسانه‌های دولتی این کشور، تصریح کرد: جت‌های جنگنده ارتش فرانسه با پرواز در ارتفاع پایین باعث تلف شدن چهار هزار و 800 جوجه شدند.
وی خاطرنشان کرد: روز گذشته متوجه شدیم که این جت‌های جنگنده بر فراز منطقه پرواز می‌کنند، بلافاصله به سمت سوله‌های نگهداری مرغ‌ها رفته و متوجه شدیم که جوجه‌ها از ترسشان در گوشه‌ای روی هم رفته‌اند. چهار هزار و 800 قطعه جوجه به دلیل خفگی تلف شدند و اگر دیرتر رسیده بودیم به احتمال زیاد تلفات بیشتری را شاهد بودیم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی تلگراف، این مرد 68 هزار جوجه دارد و برای تعداد تلف شده از ارتش فرانسه 12 هزار تا 15 هزار یورو غرامت درخواست کرده است.
«فردریک سولانو» یکی از مقامات دپارتمان هوانوردی فرانسه نیز خاطرنشان کرد: دو جت در زمان این رویداد از بالای مزرعه پرواز می‌کردند و با کالبد شکافی اجساد جوجه‌ها نیز این موضوع مشخص شد که تعداد تلف شده پیش از پرواز جت‌ها زنده بودند.



هیچ نظری موجود نیست: