۱۳۸۹ مرداد ۲۹, جمعه

حضور عروس و دامادی که پیوند زناشوئی آنان در بلندای کوه دماوند کامل شد ؛ در جلسه ماهانه انجمن کوهنوردان ایران


نود و یکمین نشست ماهانه انجمن کوهنوردان ایران در مورخه 27/5/1389 در پارک ورشو برگزار شد. در این نشست که اعضای انجمن و میهمانان و علاقه مندان به کوه و کوهنوردی حضور داشتند ابتدا مجری برنامه جناب نظام دوست ضمن خوشامد گوئی به حاضرین از میهمان اختصاصی برنامه که یک کوهنورد انگلیسی بود دعوت کرد جهت سخنرانی و گزارش فعالیتهای خود به جایگاه حاضر شود که ایشان با حضور در جایگاه و ارائه گزارش و عکسهای از کوههای انگلیسی که امکان کوهنوردی و سنگ نوردی در آن وجود دارد پرداخت که زحمت ترجمه این برنامه با جناب عباس ثابتیان بود.

 در ادامه برنامه خانم ساعی پارسا از گروه کوهنوردی پارس شمیران و جناب آقای اردوخانی از گروه کوهنوردی شرکت واحد تهران به ارائه گزارش در مورد پاکسازی جبهه شمالی دماوند پرداختند .

 سپس گزارشی و فیلمی از کمک به دو کوهنورد خراسانی که در علم کوه گرفتار شده بودند ارائه شد که از عواملی که جهت کمک به این دو کوهنورد به منطقه علم کوه اعزام شده بودند تجلیل و تقدیر گردید. همچنین از مادر مرحوم خلیلی با اهدای شاخه گل تجلیل شد.

  در ادامه برنامه قسمتی از فیلم مراسم عقد خانم محرمی زاده و جناب آقای عظیمی در نوک قله دماوند که با حضور این دو عزیز و با تشویق و ابراز احساسات حاضرین در نشست به همراه بود به نمایش گذشته شد و همچنین از حرکت عالی و نمادین این زوج جوان تشکر و قددارنی شد و پایان بخش برنامه نود و یکمین نشست انجمن کوهنوردان مراسم افطاری و پذیرائی از حاضرین بود.




۲ نظر:

آرام‌کوه گفت...

سلام حسین عزیز و ممنون از اتلاع رسانی، اما بی انصاف گزارش منو چرا سانسور کردی؟

حسین عبیری گلپایگانی گفت...

جناب عباس آقا با کمال شرمندگی ؛بنده در وسط برنامه و پیش از ارائه گزارش شما از سالن بیرون رفتم و وقتی شما گزارش داده بودید من در سالن نبود و این نبود بنده باعث شدکه بنده در مورد گزارش شما چیزی ننویسم و متاسفانه باعث از قلم افتادن نام شما و گزارش شما شد . امیدورام که شما به بزرگواری خودتتان این اشتباه بنده را ببخشید