۱۳۸۹ خرداد ۱۶, یکشنبه

این هم آقای پوتین که به مناسبت روز جهانی محیط زیست دارد یک کار سمبلیک انجام می دهد .
پوتین به دفعات علاقه خود را به حیوانات حیات وحش نشان داده است و تاکنون دیدارهایی با فوکها، خرسهای قطبی و یوزپلنگها داشته است.



خبرگزاری مهر نوشت:
نخست وزیر روسیه به مناسبت روز جهانی محیط زیست در بازدید از یک پارک ملی با شیشه شیر به یک بچه گوزن شیر داد و همراه با گروهی از دانش آموزان یک درخت کاشت.
پوتین برای نشان دادن علاقه خود به دنیای وحش روز 5 ژوئن (روز جهانی محیط زیست) از پارک حفاظت شده "لوسینی اوستروف" بازدید کرد و به همراه گروهی از دانش آموزان یک نهال کاشت. پوتین همچنین با شیشه به یک بچه گوزن شمالی شیر داد اما نشان دادن این علاقه موجب نشد که یکی از این دانش آموزان سیاستهای دولت روسیه را در حفظ محیط زیست مورد انتقاد قرار ندهد.
این دانش آموز به نخست وزیر روسیه گفت: "فکر می کنم که دولت باید نسبت به کسانی که قوانین حفظ محیط زیست را نقض می کنند سختگیرانه تر رفتار کند و جرائم سنگینی را برای کسانی که زباله ها را در خیابان می ریزند و درختان را نابود می کنند در نظر بگیرد." پوتین در پاسخ به این دانش آموز اظهار داشت: "من کاملا موافقم. طبیعت روسیه هدیه ای از جانب خدا است. هدیه ای شگفت انگیز که به محافظت نیاز دارد."
براساس گزارش لاستمپا، از این پارک حافظت شده سالانه بیش از 25 هزار دانش آموز بازدید می کنند. بچه گوزنی که از دست پوتین با شیشه شیر خورد لوشا نام دارد و یتیم است.

پوتین یکی از معدود سیاستمدارانی است که دوست دارد خود را به عنوان یک مدافع طبیعت معرفی کند و به دفعات علاقه خود را به حیوانات حیات وحش نشان داده است و تاکنون دیدارهایی با فوکها، خرسهای قطبی و یوزپلنگها داشته است




۲ نظر:

حر منصوري گفت...

درود بر جناب آقاي عبيري عزيز . حسين جان لازم نيست بخاطر خدا حافظ محيط زيست باشيم . چرا جاي دوري مي رويم بخاطر سلامت، زندگي، شادابي، و اينده بچه هايمان بايد در رفتار و كردارمان تجديد نظر كرده و كمي به خود بياييم .
miankalehsit.persianblog.ir

حسین عبیری گلپایگانی گفت...

جناب منصوری با تشکر از پیام شما ما ایرانی ها به خاطر فرزندانمان حاضر هستیم از همه چیز زندگی خود بگذریم