۱۳۸۹ خرداد ۲۳, یکشنبه

امسال مراسم روز جهانی بیابان زدائی در اراک برگزار می شود



طبق دعوتنامه ای که از طرف مدیر کل امور بیابان سازمان جنگلها ؛ مراتع و آبخیزداری جناب آقای عبدی نژاد برای میهمانان صادر شده است؛ امسال قرار است همایش روز جهانی جلوگیری از پیشروی بیانان ها در روز پنج شنبه 27 خرداد ماه در شهر اراک برگزار شود. با توجه به اینکه بنده حدود هشت سال است که آقای مهندس عبدی نژاد را از نزدیک می شناسم و اعتقاد دارم که ایشان یکی از بهترین مدیران وزارت جهاد کشاورزی می باشد که به مقوله مشارکتهای مردمی در امور منابع طبیعی اعتقاد جدی دارد و از سال 1385 که ایشان به دفتر امور بیابان سازمان آمده است و هر سال با برگزاری همایش روز جهانی جلوگیری از پیشروی بیایانها باعث شده است که موضوع بیابان و بیابان زایی در محافل زیست محیطی بیشتر مطرح شود . بنده از سال 1385 در این همایش حضور دارم که جهت اطلاع دوستان به این همایشها اشاره ای می کنم
در سال 1385 همایش بیابان زدائی در یکی از دفتر های وزارت امور خارجه بگزار شد.
در سال 1386 این همایش در تالار ساختمان وزارت کشاورزی  برگزار شد.
در سال 1387 این همایش ساختمان جوانشیردر کلاک برگزار شد که خانم جوادی ریاست سازمان حفاظت محیط زیست و شوهرش آقای یزدانی در این همایش حضور داشتند.
در سال 1388 به علت مشکلات بعد از انتخابات ابتدا قرار بود همایش روز بیابان زدایی برگزار نشود که با پی گیرهای آقای مهندس عبدی نژاد این همایش در خود سازمان جنگلها در مینی سیتی برگزار شد.
امسال نیز این همایش در شهرستان اراک برگزار می شود .

هیچ نظری موجود نیست: