۱۳۸۹ آذر ۱۵, دوشنبه

ماه محرم و محیط زیست (6)- پایان کار نمایشگاه "عطر سیب" (عکس)

  بعد از ظهر امروز نمایشگاه "عطر سیب" پس از ده روز در فرهنگسرای خاوران به کار خود پایان داد. با توجه به آمار اعلام شده توسط دبیر محترم نمایشگاه جناب آقای هوشیار که در این ده روز نمایندگان بیش از سیزده هزار هیئت عزداری به نمایشگاه آمدند همچنین مردم عادی زیادی نیز از نمایشگاه بازدید کردند.
از صبح امروز که مسئولین نمایشگاه اعلام کردند که ساعت 6 بعد از ظهر امروز"مورخه 15 آذر" باید غرفه ها را تحویل بدهیم ؛احساس عجیبی به بنده ودوستان فعال محیط زیست که در این ده روز در نمایشگاه حضور داشتند ؛ دست داده بود و همه احساس می کردیم که انگار یک چیز خیلی خوب را که در این ده روز برپای نمایشگاه به دست آوردیم که با پایان نمایشگاه آنها را از دست می دهیم . در این 10 روزی که در غرفه حضور داشتیم و با مردم به صورت رو در رو صحبت کردیم آنقدر از مردم درس های زیست محیطی آموختیم که تازه فهمیدم مردم چقدر بیشتر از ما در مورد مشکلات زیست محیطی آگاهی دارند.
هم زمان با برگزاری نمایشگاه "عطر سیب " که امسال مصادف با روز جهانی کوهستان بود شهرداری ناحیه ویژه کوهستان منطقه یک به مدیریت سرکار خانم "مهندس دیانت" و فعالان کوهنوردی و محیط زیست "جشنواره کوهستان" را در موزه تنوع زیستی دارآباد برگزار کردند ولی بنده به علت حضور تمام وقت در نمایشگاه "عطر سیب " فرصت نکردم که در برنامه های جشنواره کوهستان حضور فعال داشته باشم و حتی فرصت پیدا نکردم برای روز جهانی کوهستان مطلب بنویسم و برای همین دوستان گلایه می کردند که چرا مطلب جدید نمی نویسم ولی امیدوارم با پایان کار نمایشگاه "عطر سیب" در ایام باقی مانده تا روزهای تاسوعا و عاشورا حسینی بتوانم در مورد مشکلات ظروف یکبار مصرف پلاستیکی مطلب جدیدی را گردآوری کنم و در اختیار دوستان قرار دهم.
 آقای خوراکیان ریاست سازمان فرهنگی و هنری ؛ آقای هوشیار دبیر نمایشگاه عطر سیب و آقای اصلانی نماینده ستاد محیط زیست در هنگام بازدید از غرفه فعالان محیط زیست


                    آقای خوراکیان ریاست سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در هنگام سخنرانی در مراسم افتتاحیه



                                     غرفه ستاد محیط زیست و فعالان محیط زیست در نمایشگاه عطر سیب



                                                   شرکت آملون نمایندگی ظروف گیاهی در نمایشگاه


                                                       خرید ظروف گیاهی در نمایشگاه عطر سیب 


صحبت با ائمه جماعت در نمایشگاه عطر سیب



                                  بازدید آقای علیرضا دبیری از غرفه فعالان محیط زیست در نمایشگاه عطر سیب

                                        

هیچ نظری موجود نیست: