۱۳۸۹ اردیبهشت ۳۱, جمعه

بازدید از موزه تنوع زیستی دارآباد

امروز به اتفاق پسرم پویا برای بازدید از موزه تنوع زیستی به دارآباد رفتیم .

با توجه به اینکه امروز آخرین روز نمایشگاه تنوع زیستی در آن مکان بود لذا سعادتی نصیب شدم که تعداد زیادی از دوستان را در آنجا ملاقات کنم و اتفاق جالب اینکه امروز به دیدار تعدادی از دوستانی رفتم که آنان را از طریق دنیای مجازی می شناختم و با آنها در ارتباط بودم و امروز این توفیق حاصل شد که از نزدیک در خدمت آنان باشم و یکی از این افراد جناب آقای عظیمی از دانشگاه شهید رجایی بود که با اجرائی برنامه های زیست محیطی متنوع از جمله تور دوچرخه سواری از کویر ایران به مناسبت هفته تنوع زیستی را انجام دادند و با چند تا از تشکلهای زیست محیطی که در زمینه اکوتور فعال می باشند از نزدیک آشنا شدم و همچنین سعادت نصیبم شد که جناب آقای پورحسینی را یکبار دیگر در موزه دارآباد ملاقات کنم که اولین ملاقات بنده با ایشان به حدود ده سال پیش بر می گردد که در یکی از شبهای که ماه گرفتگی در تهران اتفاق می افتد و یک گروه نجوم قرار بود این ماه گرفتگی در موزه تنوع زیستی دارآباد رصد کنند که یکی از اعضای گروه رصد کننده جناب آقای پور حسینی بود .


ولی جالب ترین اتفاق در موزه دارآباد امروز دیدم خوردن گونی توسط آهوی بود که در وسط ساختمان تاکسیدرمی موزه در حال خوردن گونی بود و وقتی به یکی از کارکنان موزه موضوع را اطلاع دادم او خوردن گونی را برای آین آهو نگون بخت بسیار خوب و مفید دانست .

همچنین امروز برای پویا یک روز شاد بود.


۱ نظر:

محمد درویش گفت...

درود بر حسین عزیز ...
ماجرای آهو حقیقتاً تامل برانگیز است ...