۱۳۸۹ دی ۲۳, پنجشنبه

اولین نشست "کمیته محیط زیست دبیرخانه مشورتی سازمانهای مردم نهاد شهر تهران"

با توجه به مشکلات زیست محیطی ؛ فرهنگی و اجتماعی که در چند سال گذشته زندگی در شهر تهران را تهدید می کند به همین علت سازمان‌های ‌مردم ‌نهاد فعال در حوزه‌های مختلف اجتماعی ؛ فرهنگی و زیست محیطی شهر تهران بخشی از فعالیت‌های خود را در حوزه های مختلف مدیریت شهری متمرکز کرده اند که در ادامه این فعالیتها از سه سال قبل منجر به تشکیل دبیرخانه هماهنگی سازمانهای مردم نهاد شهر تهران شده است. از طرفی چون مشکلات زندگی شهری در بخش های مختلف دسته بندی می شوند لذا یکی از ماموریت های دبیرخانه هماهنگی سازمانهای مردم نهاد شهر تهران؛ تشکیل کار گروه ها و یا کمیته های تخصصی مختلفی در دبیرخانه هماهنگی سازمانهای مردم نهاد شهر تهران می باشد.
لذا به همین مناسبت "دبیرخانه هماهنگي سازمان‌های مردم‌نهاد شهر تهران اولین نشست "کمیته محیط زیست دبیرخانه مشورتی سازمانهای مردم نهاد شهر تهران" با آقای دکتر ناری ابیانه دبیر شورای مشاورین شهردار تهران برگزار می کند.
موضوع نشست : "بررسی دریافت مقام مشورتی توسط سازمانهای مردم نهاد از مدیریت شهری"
زمان برگزاری : یکشنبه مورخه 26/10/1389
مکان برگزاری: پارک شهر خیابان بهشت ساختمان مرکزی شهرداری تهران طبقه هفتم
ساعت برگزاری : 30/17 (ساعت پنج و نیم بعد از ظهر)
از نمایندگان سازمانهای مردم نهاد زیستی محیطی شهر تهران در خواست می گردد جهت هماهنگی و شرکت دراین نشست با شماره تلفن های 88757436 و 09192476460 تماس حاصل نمایند.
همچنین لازم به ذکر است نام دبیرخانه هماهنگی سازمانهای مردم نهاد شهر تهران نیز به دبیرخانه مشورتی سازمانهای مردم نهاد شهر تهران تغییر نام یافت.

آدرس دبیرخانه: تهران خیابان مطهری ؛ خیابان شهید علی اکبری ؛ خیابان شهید زینالی ؛ کوچه پاکزاد؛سرای محله عباس آباد.

آدرس ایمیل دبیرخانه :INFO@TEHRANDHS.COM TEHRANDHS@YAHOO.COM

آدرس اینترنتی دبیرخانه: WWW.TEHRANDHS.COM



هیچ نظری موجود نیست: