۱۳۸۹ مرداد ۳۰, شنبه

استقبال گرم از خانم لیلا اسفندیاری در فرودگاه امام خمینی


عکسهای انتخابی از سایت هم طناب می باشد

طبق اطلاع رسانی قبلی جهت شرکت در مراسم استقبال از خانم لیلا اسفندیاری بانو کوهنوردی ایرانی  که در شرایط بد آب و هوایی قله K2 پاکستان را فتح کرده است در بعد از ظهر روز 5 شنبه مورخه 28/5/1389 در فرودگاه امام خمینی انجام شد. کمیته استقبال از ایشان با تهیه یک دستگاه اتوبوس جهت ایاب و ذهاب دوستان ایشان که از میدان جمهوری به سمت فرودگاه امام حرکت می کرد و همچنین بقیه دوستان  نیز با ماشینهای شخصی ؛ خود را به فرودگاه امام جهت استقبال از ایشان رسانده بودند. دوستان خانم اسفندیاری که برای استقبال از ایشان به فرودگاه آمده بودند  با نوشتن بنر و تهیه دست گل مشتاقانه منتظر رسیدن ایشان به تهران بودند. حدود ساعت 30/9 شب ایشان وارد فرودگاه شدند.

 در لحظه ورود ایشان در فرودگاه امام که با استقبال گرم حاضرین در فرودگاه به همراه بود. دوستان ایشان با نصب پلاکاردهای که صعود موفقیت آمیز ایشان را تبریک گفته بودند  در فرودگاه ( باعث اعتراض ماموران حراست فرودگاه شده بود که با خواهش دوستان ماموران رضایت به نصب بنرها در فرودگاه شدند) ورود پیروزمندانه ایشان را به کشور تبریک گفتند که تشویق حاضرین تمام نگاه های مسافران در فرودگاه را متوجه خانم اسفندیاری کرده بود. که در پایان مراسم در فرودگاه همه استقبال کنندگان به تهران بازگشتند و با حضور در منزل ایشان از تلاشهای و زحمات ایشان جهت فتح قله تشکر و قدردانی نمودند.

۳ نظر:

ناشناس گفت...

در مورد صعود ایشان فکر نمیکنید اشتباه کرده اید
ایشان تنها تا زیر کمپ 3 بالا رفته است

حسین عبیری گلپایگانی گفت...

دوست ناشناس ایکاش خودت را معرفی می کردید چون بنده بهتر می توانستم به شما اطلاعات بدهم. همچنین روز پنج شنبه در هنگام استقبال ایشان بنده با گوشهای خودم چند بار شنیدم که ایشان گفتند که تنها کوهنوردی بودند که قله را فتح کردند

حسین کیانی گفت...

آقای عبیری عزیز شاید تا حالا متوجه شده باشید که اون دوست ناشناس درموردصعود نکردن خانم لیلااسفندیاری درست گفته .
(بیشتر تحقیق کن)email:patriss.kiani@yahoo.com