۱۳۸۹ شهریور ۶, شنبه

هر چه بگندد نمکش می زنند ولی وای به آن روزی که خود نمک نیز بگندد



داستان برنجهای هندی را به یاد دارید؛ برنجهای که به علت افشا کردن  آلودگی آن مدیری را عزل کردند  ولی برنجهای آلوده و دلالان آن همچنان مورد احترام بودند . افشاگری در مورد این برنجها ادامه دارد و خوشبختانه این بار وزرات بارزگانی افشا گری کرده  و برنج محسن ؛ برنجی که در رسانه ملی چنان قد می کشید که مادر بزرگ های من و شما با آن عینکهای شیشه  ته استکانی خود؛ قد کشیدن آن را می دیدند ولی  انگار این هم تو زرد از کار در آمد و این دیگر خاصیت برنج را ندارد حال بخوانید اصل داستان را :  

وزارت بازرگانی در حالی برنج محسن را بی کیفیت اعلام کرد که دور جدید تبلیغات این نوع برنج در رسانه ملی آغاز شده است.

به گزارش مهر، وزارت بازرگانی اخیرا اسامی 170 کالای بی کیفیت وارداتی به کشور را اعلام کرده است که در بین آنها، نام برنج محسن از مبدا تولیدی پاکستان نیز دیده می شود.
این در حالی است که دور جدید تبلیغات برنج محسن در رسانه ملی و این بار با این عنوان که "برنج محسن، برنج ایرانی است"، آغاز شده است.
در همین حال، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می تواند با بررسی این موضوع، از ادامه تبلیغ کالاهای بی کیفیت - از نظر وزارت بازرگانی - همچون برنج محسن در رسانه ملی جلوگیری کند.
البته سیدعلی اکبر طاهایی استاندار مازندران با اشاره به تصویب ممنوعیت تبلیغات برنج خارجی در ایام خرید برنج از کشاورزان خواستار بررسی علت تبلیغ برنج وارداتی محسن از طریق رسانه ملی شده است.



هیچ نظری موجود نیست: