۱۳۸۸ بهمن ۲۰, سه‌شنبه

بازگشت همه به سوی اوست


گرامیداشت یاد و نام کشته شدگان بهمن جاده شمشک به دیزین در مورخه 20/11/1388 در مسجد جواد تهران از ساعت 30/18 لغایت 20 برگزار می شود.
حادثه دلخراش سقوط بهمن درجاده شمشک به دیزین که 9 کوهنورد را به کام مرگ فرستاد، چنان دلخراش و باورنکردنی بود که همنوردان آنان هنوز باور ندارند که این دوستان از میان ما رفته اند.
ولی امروز( مورخه 19/11/1388 ) مجلس ترحیم و بزرگداشت این عزیزان در مسجد نور میدان فاطمی برگزار شد .
در این مراسم جناب آقای شعاعی ریاست فدراسیون کوهنوردی ؛ آقای کاشفی ریاست هیئت کوهنوردی استان تهران ؛ جمعی از اعضای فدراسیون کوهنوردی ؛جمعی از اعضای هئیت کوهنوردی استان تهران ؛ خانواده های بازماندگان ؛ پشکسوتان کوهنوردی ؛ جمعی از اعضای باشگاه دماوند ؛ جمعی از گروه کوهنوردی خانه ؛ جمعی از فعالان محیط زیست کوهستان ؛ جامعه ورزش کوهنوردی و همچنین تعدادی زیادی از کوهنوردان شهرستانی حضور داشتند .
همچنین فردا (مورخه 20/11/1388 )مجلس ترحیم و بزرگداشت دیگری برای شادی روح آنان و تصلای دل بازماندگان از طرف هیئت کوهنوردی استان تهران و باشگاه کوهنوردی دماوند در مسجد جواد واقع در میدان هفت تیر تهران از ساعت 30/18 لغایت 20 برگزار می گردد امید است با حضور در این مراسم و قرائت صلوات و فاتحه یاد و نام این عزیزان سفر کرده را گرامی بداریم.











هیچ نظری موجود نیست: